sitaresra Kesenin içinde embriyonun yanında bir şey daha var hafif uzağında o da bir embriyoya benziyor. Doktor çok düşük ihtimalle ikiz olabilir ama bazen başka şeyler de oluyor sonradan kayboluyor dedi. Sizce nedir o ikinci şey? Yaşayan var mı?