busra05_ doktor ile yeni konuştuk bu konuyu, 38. Haftadayım ev sabah saatlerinde bile 30 derece. 24 derecenin üstü bebekler için önerilmiyor. Doktor bir şey giydirmeyin gerekirse bezle yatsın dedi. Klima konusunda da direkt bebeğe vurmayacak şekilde ve nem ayarı yapılarak aynı odada tutulabilir dendi. Soğuk değil ama sıcak bebek için tehlikeli.