nesee123 7+3 midem yanıyo hafif bulantımda var ama prılam hafifletiyo yanma için siz neler yapıyosunuz ne kullanıyosunuz doktor randevuma daha var önceki gebeliğimde kullandığım bi şey vardı yanma için ama hatırlayamıyorum bi türlü bi haptı adını unuttum
Budak41 nesee123 sade soda kesinlikle çok işe yarıyor ilk iki yudumda bile benim mide yanmamı kesiyordu deneyin mutlaka