Kızlar akşam üstü stresli bir olay yaşadım o saatten beri (yaklaşık 7 saattir) tansiyon 13-8 çıkıyor ne düşüyor ne de artıyor gebelik tansiyonum var ölçüm yapıyorum ama 12 üstü pek görmem normalde acilde 14-9 görürsen gel demişti ne yapsam sabahı beklesem mi gitsem mi bişey olur mu uyku zaten yok 32 haftalık hamileyim