2cocuk2kopek Gzd24 normalde 22 Ağustos diye konuşmuştuk ama perşembe kontrolüm var erkene aldırmaya çalışacağım.
ikibebelianne-M Gzd24 36+4 suan ama doktorum son regl tarihimi 5 gun ileri alip duzenlemisti gelisim olarakta suan 37 haftayla uyumlu oldugu icin doktorumun girdigi tarihe gore 37+5 e gün aldık 8 agustosta kızımla kavuşuyoruz 🌸💕
2cocuk2kopek Gzd24 dişim apse yaptı canım zaten şuan doğum olmasın diye ilaç kullanıyorum 31 den beri kasılma ve sancım var . Apsesi olduğu içinde sadece doğum sonrası işlem yapılabiliyor antibiyotik kullanıyorum ama inmiyor çenem kökten yapmış apseyi sezaryen sonrası hemen bi diş operasyonu olmam gerek sadece ilaçla inmiyormuş.
Gzd24 2cocuk2kopek evet biyandan hızlı geçiyor aslında zaman ama ağrı halsizlik olunca banada sanki yerinde sayıyor gibi gelmeye başladı 😙
esozturk1 @Gzd24 ya her halime şükür tabi ama bu aralar zorluyor biraz beni hamişlik:/ 35+3 olduk Allah hepimizin yardımcısı olsun
Hanife5656 Merhaba arkadaşlar ben de 35 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı bebek hiç gelişmemiş çok küçük dedi perontolojiye yönlendirdi bu duruma çok üzüldüm moralim çok bozuk bana da dua edin hayırlısıyla 🤲🤲