B-use45 Kızlar 20 + 6 haftalık gebeyim gaz sancım var kasıklarımda ağrı oluyor hareket ederken iğne gibi batıyor sanki sizdede oluyor mu oldu mu ne yaptınız olduysa 😟
Zge12 B-use45 canım arada bende çekiyorum gaz sancısı doktorum ılık su iç dedi parmaklarınla masaj yap dedi bide buscopan diye bi hap var onu içebilirsin demişti bana hap iyi geldi ama sen yinede bi doktora sor. Sade sodada içmeyi deneyebilirsin
hamilesavis19 Dün başıma geldi çok şaşırdım, postu ararken bu karşıma çıktı. Gazdan epey bir kıvrandım. Uzun süre sonunda rahatladım. Başka kimlerin başına gelmiş doktorlar neler diyor bakan yok mu?
Ozlmm5 hamilesavis19 bende 2 gündür gaz sancıdı çekiyorum tuvalete çıkamıyorum dün elma yedim parol içtim geçti bugün elma yoktu evde yürüdüm hareket ettim yarım maden suyu içtim hafifledi doktora sordum gel serum takalım dedi ama gitmedim elma etkili