Buseekaraaa Kızlar tansiyon yüksekliği yatıs verdi hastaneye doktorum ama tansiyonum normale döndü ne kadar süre kalırım acaba bi sıkıntı olmazsa hastanede cok sıcak burasııı😭
bebeklik1234 Buseekaraaa idrar ve kan tahlili yaptılar mı canım ona bakarlar protein kaçağı var mı diye yarın gün içinde de takip yaparlar tekrar yükselecek mi diye orda kalman ikiniz içinde daha sağlıklı biraz sık dişini inan daha iyi olacak herşey🌸💕
deniz_45 Geçmiş olsun pek bilgim yok tansiyon konusunda ama hastane serin olur normalde klimalı ona şaşırdım
Biranneikibebe Merhaba eğer evde yüksek bir değer gördüyseniz ve ilk hastaneye gittiğinizde yüksekse riske atmamak için yatış vermiştir yakından takip etmek istemiştir devlet hastanesi mi özel hastane mi
Buseekaraaa Biranneikibebe devlet hastanesi ben tansiyonumu düşürmüstüm 12 /8 e evde burdada normal cıktı