Iraz myangelson ben korona oldugumda kelle paça yemiştim mecbur düşmemek için ha bunda da işkembe biraz içmiştim çok şükür bişi olmadı ikisi de sağlıklı abartmadan yenilebilir ama bende midye yemedim
myangelson Iraz benim doktorum kesinlikle yasak sakatat demişti. Diyarbakırdaydik bir de. Her doktor değişiyor fikirleri sanırım ben hiç yemedim zaten sevmem de sakatat. Bir tek midye seviyorum onu da yemedim
Altin23 Smyr_97 midye çook severim ama normalde bile zararlı yemesi heleki hamilelikte kesinlikle uzak durulmalı
TKumsall Smyr_97 dün arkadaşım midye pişirilirken story atmıştı mesaj atmıştım o midyeden yiyemezsin biliyosun dimi diye sabah gördüm doğuma alınmış kesin yemiştir