Yarın adetimin ilk günü ama ben erkenden öğrendim gebeliği iki kez beta yaptırdım düzenli artış var. İlkinde 29,80 ikincisi 120 cıktı iki gündür kasık agrım var kanama vs yok sadece cekiliyor ve agrıyor sürekli bu his oldugundan uyuyamıyorum 😓 birde cok sıcak basıyor yaşayan var mı?