gulssse şuan 5 aylık ama şimdiden korkularım başladı ya yapamazsam sezeryan mı yoksa vajinal mi vs sürekli yürüyüş yapıyorum hafif egzersizler yapiyorum sadece 1 kilo aldım ve ilk doğumum olucak yaşım da küçük çokk korkuyorum anneler yardımcı olur musunuz sizin doğumunuz nasıldı
Sevda_kygszz gulssse 28 gun once normal dogum yaptim bende cok korkuyordum stres yapiuordum sacmalamisim allahim cok buyuk cidden yolunu veriyor kesik atiliyor onu bille hissetmedim sadece sesini duydum bebek ciktiktan sonra yeniden doğmuş gibi oluuorsun ne agrin ne sancin hicbisey kalmiyor hemen ayakkaniyorsun bebegini kucahina aliyorsun allahim kolay dogumlar nasip etsin insallah
kadermirali @gulssse ne yaparsan yap nasipten öteye gidemezsin. Hiç korkma bence. Bak ben de normal doğumdu sözde ilk bebegim. Suni sancı normal doğum sancısı epidural ve en sonunda sezaryen oldum. Bazıları da patır patır doğuruyor. Korkutma kendini.
Bilge19 Hiç büyüttüğümüz gibi olmuyor emin olabilirsin Rabbim çok büyük kolaylık sağlıyor.herşey doğumdan sonra yeni bir hayatla başlıyor.uykuların vs şimdiden kolay doğum dilerim