aytuljddfffg Selam hamile anneler doğuma çok az kaldı 32. haftadayım çoğu arkadaşım sağım makinesi elektrikli pompa almamı öneriyor ama ben evde olup kendim bakacağım için belki de gerekmez diye şu an almıyorum sizce mutlaka almalı mıyım sağım makinesi
defnevedoruk aytuljddfffg bence çok gerekli, benim bebeğim 35 günlük iki göğsü boşaltamıyor sütüm fazla geliyor, birini emiyor diğerini sağıp buzluğa atıyorum
Celmom aytuljddfffg konforlu oluyor canım. Bazen benek boşaltamıyor. Yada meme ucu kiçük/büyük olunca kavrayamıyor.
mrp2023 aytuljddfffg bazen gerekebiliyor örneğin bebek yoruluyor veya tam anlamıyla çekemiyor sütün artması için sağmak gerekebiliyor yada süt fazla tazyikli geliyordur emzirme öncesi sağmak gerekiyor elektrikli veya değil bir tane bulunsun bence elinizin altında
Meltemanneolsun aytuljddfffg ben de senin gibi düşünüyordum ama aldım ve o kadar işe yaradı ki 32 günlük bebeğim. Sağım makinası elim kolum resmen birlikte yatıp kalkıyoruz😊 ilk doğduğunda henüz emmeyi bilmiyorlar bosalmiyor meme ve şişiyor ağrı yapıyor ayrıca hastanede kalma konusu olabiliyor o zaman hazır mama kullanmasını istemiyorsan mecbur sağıp vermen gerekiyor. Ben emziriyorum yorulunca sagiyorum o sütü veriyorum memeden kaç ml içtiğini bilemiyorsun hem. Sağıp verince su kadar içti diyebiliyorsun
halitefe aytuljddfffg evde olsan bile bir yere giderken bebeği bırakırken veya çocuk çok güçlü ememediğinde inanılmaz gerekli oluyor her annede olması lazım kendin baksan bile ihtiyaç bende teklisi var ama imkan varsa ikili olmalı
aytuljddfffg halitefe doğumdan sonra da alabilirim o zaman . Bir yere gittiğimde biberonla verirse bu sefer biberon alışınca emme reddi oluyor deniyor kafam karışıyor
Meltemanneolsun Annekuzusu123 ben lansinoh kullanıyorum elektrikli güzel memnunum başka bir marka kullanmadığım için bilmiyorum digerlerini. Manuel de almıştım ben ilk gunler o da çok işimi gördü memeden süt gelsin diye onunla sıkıyordum hemen sütüm geldi ama meme başından çıkarmak için sıkmak gerekiyor elle sıkınca açıyordu ucuz vir şey almıştım zaten ama o da çok işime yaradı 2 hafta sonra elektrikli ye geçtim.
Annekuzusu123 Meltemanneolsun bende baby time aldım ama ne kadar iş görür bilemiyorum elektirikli de istiyorum ama marka olarak aklımda bişey yok
Anneoldum2 Meltemanneolsun bende aynen sizn gibi sonra elektrikli aldım ilk doğumda sizin kaç cc süt çıkıyor iki göğüsten benim az çıkıyordu hep inşallah şimdiki doğumumda sütüm çok olur
Meltemanneolsun Annekuzusu123 manuel iş goruyor ama elin ağrıyor sık sık saatlerini alır ilerleyen zamanlarda. İlklerde az geldiği için sütun iyi oluyor cogaldiginda zorlanirsin. Mochi güzel diyorlar
Meltemanneolsun Anneoldum2 benim ortalama 70 70 çıkıyor bazen azalıyor bazen çoğalıyor ama genelde bu şekilde