Kızlar 26sında adet olmam gerekiyordu henüz olmadım normalde adetlerim düzenlidir 28günde bir olurum ama 2 aydır 24 güne düştü öncesinde de 3 gün lekelenme şeklinde geliyordu neyse vesselam gecikme var, kasık batması, mide bulantısı, göğüs ucu ağrısı, aşırı ağlama var.Amaaa dün gece ve sabah 2 kaset test yaptım artımed negatif çıktı neden böyle oldu yardımmm…