Kızlar merhabalar. Geçen çarşamba doktora gittim 37+6 ile doktor bebeğin önden geldiğini 40 haftaya uyumlu kilosunu ise 3 buçuk kilo dedi bu Çarşamba tekrar gidicem birde gebelik şekerim var sizce doğumum ne zaman gerçekleşir hiç çatı muanesi falanda olmadım henüz korkmaya strese girmeye başladım