Seherdrn Sat a göre 10 haftalık gebeyim. Geç döllenme olabilir o nedenle kese küçük görünüyor kalp atımı duyulamadı bu nedenle. Ve tüplere doğru tarafta yerleşmiş. Aşağı iner mi rahme. Bi hafta sonra kontrol var ona göre karar verilcek
halitefe Seherdrn geç döllenme olsa bile 10. Hafta baya gecikmiş bir süre allahtan ümit kesilmez ama kalp atışı duyulması lazımdı yerleştiği yerde de kalır inmez artık biraz boş gebelik gibi görünüyor