Kızlar 38+1im saat 12:00 de sezeryana alınıcaktım fakat protrombin zamanı yüksek çıktı. Üniversite hastanesine sevk edilecem. Kanama olursa durdurulamazmış kan pıhtılaşması geç oluyormuş. Bebeğimde 2 haftada hiç kilo almamıştı 3300 kg şuan. Çok korkuyorum ya birsey olurda ameliyat kötü geçerse diye. Başına gelen var mı desteğe güzel sözlere ihtiyacım var