Ecrin_47 Celmom ya yürüyüş geçen yıla kadar düzenli olarak hep yapardım ama son bir yıldır yapmıyorum ve ödem olma sebebi orgucuyum bn ondan oluyor 🤭🫣😆
aselsura Celmom sizinde hayırlı olsun☺️ilk değil bi kızım var ocak ayında 4 aylık kalbi duran bi meleğim var bu 3. Olacak inşallah sizin?
aselsura Celmom ben henüz evdeki testle öğrendim doktor randevum 2 hafta sonra kan testi içinde yârın gidicem siz gittiniz mi doktora
aselsura Celmom vücutta Benımde farklar var ben dıger 2 gebeliğimdede test ve direk ultrasonda görmüştüm beta bakışmaya gerek olmamıştı bu kez randevum geç olunca o tarıhe kadar kan vereyim netleşsin dedim