Tazeanne0606 Hayır ama gebe okulunda bunun için bilgilendirme yapıp perinatoloji bölümüne yönlendiriliyor ssvd isteyenler. Gebe okuluna gittiğimde 2 kişi sormuştu bunu
nur_T Tazeanne0606 ben ssvd kliniğine gittiğimde 32. Haftadan sonra geleceksiniz normal gebelik takibine devam edeceksiniz dendi. O yönlendirilenler kaç haftalıktı bilginiz var mı
Tazeanne0606 nur_T geçen hafta tekrar gittim gebe okuluna. Bunu soranlar oldu ve yapıldığı söylendi doktor tarafından canım.
nur_T Çok s Tazeanne0606 ay çok sevindim teşekkür ederim paylaştığınız için kaç posttur kimse cevaplamamıştı ben de ssvd için gidiyorum çünkü
Kabiyra00 nur_T Burda birkaç başlık gördüm ben de ama bilkentte ssvd yapan henüz yok. Ben de 15.haftada gittim. Bulunduğum ilçede normal takipleri yaptırıp 32.haftada tekrar bilkente gideceğim, o şekilde yonlendirdiler.
nur_T Kabiyra00 siz de ankaradamısınız ssvd kesin istiyor musunuz? Hiç doğuran yok mu acaba ssvd Bilkent’te . Çok ilginç değil mi kaç ay olmuş açılalı?
nur_T Kabiyra00 bana da 32 den sonra geleceksiniz dediler. 32 ye kadar normal gebe takipteyim. Bu arada ben bir doğum yaptım ssvd şimdi 2. Yi istiyorum inş nasipse merak ettiğiniz bişey olursa sorabilirsiniz
Kabiyra00 nur_T ben de Ankara’dayim. Vallahi 14.haftamda öğrendim ben de bilmiyordum bilkentte ssvd olduğunu. Haberde çıktı karşıma. Siz zaten bir tane yapmışsınız ikincisinde yine de ssvd polikliniğine mi gitmeniz gerekiyor? Normal takip yapılmıyor mu
nur_T Kabiyra00 evet doğum şekli yine ssvd bir kere sezaryen olmuş bir anneyi her doktor kabul etmiyor maalesef. Yine ssvd klipinde devam edicem ama 32. Haftadan sonra inşallah şuan daha çok yeni bizim 7+5 teyiz
Kabiyra00 nur_T sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza. Burda birisi daha vardı. 32.haftasina az kalmıştı. İnşallah o güzel bir şekilde tecrübe edip bizimle de paylaşır.
nur_T Kabiyra00 inşallah ilginiz için teşekkür ederim sağlıkla kavuşursunuz inşallah siz de yavrunuza 🥰