Ben kızımı 2 yaşında kestim sabır taşı sayesimde az birşey sürdüm tadı çok değişik bir kere ağzına alınca daha almadı ikinci defa 2 güne hallettik bikaç defa istedi bemde hasta olmuş meme dedim birwz daha anladığı için kolay oldu çok şükür inşallah sizinde kolay geçer