Benimde şuan 1 saat arayla regli sancısı gibi ağrı giriyor birde bebek aşırı toplanlanıyor 2 dk sürüyor her hangi bir su gelmesi olmadı henüz yalancı mı diye şüpheleniyorum herkes doğum sancısı olursa anlarsın diyor kafalar karışık 😂 bilmiyorum bende doğsun istiyorum artık