Kızlar merhaba son adet tarihim bir mart ve sat a göre 21+2 haftalık hamile olmam gerekiyor bu zamana kadar gittiğim doktorlar usg ölçümlerinde 6 gün oynadığını ve bunun önemli birşey olmadığını söylediler bende araştırmalar sonucu bunların gayet normal olduğunu öğrendim an bugün arwştırma hastanesine gittiğimde neredeyse 2 hafta geriden geldiğini söyledi çocuk minyon olabilir ya da geç döllenme olmuştır ya da herhwngi bir gelişim geriliği varsa takip etmemiz gerekir dedi içim içimi yiyor Fetal dna da yaptırmıştım ama orda herhangi bir gelişimsel beliriyle ilgili bilgi vermiyor ne yapmalıyım başından aynı şeyler geçen var mı