mervepsai canım o yasanın içeriği çok başka ama hiç bi yerde lanse edilmiyor.
Şimdi sen x semtindesin diyelim. Ve bi anda anlayamadan pat diye doğumun başladı.ve sana en yakin yer ozel hastahane.devlete gitsen yetişemeyeceksin.o durumda özele gidiyorsun ve ücretsiz doğum yapıyorsun.yasa bundan ibaret aslında. Ama biliyorsun ki doğum öyle kut diye gelmiyo yüzden yasa sadece acil durumlarda geçerli olacak.yanlis düşüncelerle boş yere özel hastahanelerde doğum bedava olacak diye beklemeyin😊😊😊😊
Bugün en vasat hastahanenin fiyatı ankarada olmuş 4bin lira. Millette enayi değil hani o kadar paralar dökülüyor hastahanelere. Sonra bedava oluyor