Fulya12- Orada bir şişkinlik hassaslık ondan sürekli çiş kaçırıyo gibiyim ağrı 6 gün önce idrar testi verdim temiz çıktı enfeksiyon yok yaşayan vröı
Fulya12- nergis92 bilmiyorum duşa girdim çıktım sertmi lifleri orayı acaba ondan sonra ağrı olmaya başladı sürekli çiş kaçırıyo gibiyim
nergis92 Fulya12- duştan sonra olduysa dediğiniz gibi hassasiyetde olmuş olabilir idrar kaçırma gibi bişeyde varsa direkt doktora gidin nolur nolmaz cok geçmiş olsun