Leyli44 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu ve boğaz enfeksiyonu olduğumu söyledi doktor aksef yazmış 500 mg olandan ilk defa kullanacağım gebelikte. Aranızda kullanan oldu mu sorun olur mu? Acil doktoru yazmıştı kedin doktoruma görünmedim henüz
iiilllaaayyy Leyli44 merhaba Aksefi defalarca kullandım idrar yolu enfeksiyonu için. hamileyim. içiniz rahat etsin diye doktorunuza da sorun tabii ki ama gebelikte de verilen bir ilaç 🌷
DidemY Leyli44 bana kendi doktorum yazmıştı canım kullandım şükür hiçbir sorun da yaşamadım birhafta önce de doğurdum