Kızlar selam 33+4üm bu zamana kadar damla dahi sütüm olmadı pekde bu konuda fikrim yok açıkcası gebelikte süt gelmeli mi gelirse normal mi yada gelmemesi mi normal kafam çok karışık kimisi gelmemesi gerekir normali bu derler kimisi de gelmesi gerekiyor derler endişeleniyorum da hangisi doğru bilgi 2 ablam 2 sinde de gebelikte süt geldi bende gelmesi gerekiyor diye bildiğim için gelmediğinde endişe edip stres yapıyorum