Sabah 7.30 dogumhane servisinden girdim, damar yolu acildi serum takildi bir iki ilac verildi, sonda takildi
Spinal anestezi ile belden uyusturuldm ve ameliyat basladi. Anestezi ignesinden korkanlar için söylüyorum sonda kadar acitmiyodur 😀 hafif baskilar haric hic bisey hissetmedim cok kisa zamanda bebeklerimin aglama sesini duydum. Aralarinda bi 3 dakika fark ile onlarin ilk muayenesini izledim o arada dikmişler bile beni 🥲
Bebeklerimi direk kuvoze aldilar yogun bakima goturduler solunm destegi icin. Yaklasik 3 haftadir kilo almiyorlardi ve aralarindaki bir kg bayagi korkutuyordu tedbir amacli hala sadece sut goturup verebiliyorm emzirme ya da temas yok
Odaya ciktigimda usudugumu cok daha fazla hissettim. Depend yine hayat kurtardi, pijama takimi 2 tane almistim yetmedi,sagim makinami goturmustum iki saatte bir surekli denedim gelmedi ama birakmadim lohusa kaynari reyhan şerbeti mor erik suyu ictim. Kayısı tükettim kısa zamanda gazimi cikarabildim.
Ne zaman eve geldim dusumu aldim guzel bi uyudum o zaman sutum geldi.
3.gunden sonra karnimi bel bandi ile sardim gercekten hapsurmak en buyuk kabusum olmustu çok rahatlatiyor. Herkese kavuşmalı güzel dogumlar diliyorum. Ben yine aranizdan eleniyorum