kaderaseleren Arkadaşlar ilk gebeliğimde preaklamsi yaşadım 30 +5 doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim doktor aynısını yaşarsın hatta daha erken dogurabilirsin dedi aranızda bu durum da olan varmı
Hazalert kaderaseleren bende ilk gebeliğimde preeklemsi yaşadım 37.haftaya kadar dayanabildim. Bu gebeliğimde doktorum kan sulandırıcı iğne başladı tekrarlama riskini en aza indirmek için
262634nur kaderaseleren korkmayın belkı de olmayacak bunda. Ben de yüksek tansiyondan doğum yaptım ılk gebelıgımde 24 e kadar yükselmıstı çok kötüydüm. Ama suan ıkıncı gebelık Rabbıme şükürler olsun tansiyonum olmadı dogumuma 20 gün kaldı. Doktorum coraspın kullansaydın yüzde 80 tansıyon yükselmesini engellerdi dedı ama şükür ona rağmen olmadı belkı sızın de olmayacaktır inşallah