Oztrk Kızlar merhaba 21. Haftaya gidicez ikiz bebek bekliyorum dün tetanoz aşısı oldum çok kötüyum hareket bile ettiremiyorum o yetmezmiş gibi bide bugün göğüs altı karın üstü yani göğüs kafesi bölgemde yatarken kalkarken ağrı oluyo özellikle sağ tarafımda ve sağ yanıma yatinca ağrıyı bebekler degiyo desem.haftaya göre erken gibi bu şekilde yaşayan Oldumu :(
Deletedmom133 Oztrk benim dün oldu nefes alırken çok acıyordu sol göğsüm ama akşam üzeri geçti bebeğin baskısından oluyormuş eğer durmayacak gibi ağrıyorsa doktora bir sor canım geçmiş olsun