20 haftalık hamileyim göğüs uçlarıma hiç dokunamıyorum bile bitanesi alttan biraz ayrılmış bile kopmuş gibi ne yapabilirimmmm?
Bide ilk gebeliğimde hiç böyle bi durum yoktu emzirirken de hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür şimdi bile böyleyse emzirirken de çok yara olucak ve zorlanacam mı demek oluyor ? Şimdiden önerebilceğiniz bişey var mı ?