momof3 Merhaba, erken gebelik testini bilmiyorum fakat ilk gebeliğimde reglimin üstünden bir hafta geçmesine rağmen testte negatif çıkmıştı. Sağlık ocağında yaptırdığım test sonucunda gebe olduğumu öğrenmiştim. Testlerin hata verme ihtimali var. İnşallah, gönlünüzden geçen sonuçla karşılaşırsınız 🙏👼🏻