aydilss 37.haftada böyle bi akıntım oldu ve doktora söylediğimde “güzel rahim kendini hazırlıyor” demişti, sonra birkaç defa geldi hala az az geliyor bahsettiğiniz şekilde şu an 38+5’deyim. Erken doğum belirtisi değildir diye tahmin ediyorum ama siz de mutlaka sorun doktorunuza zaten nst’lerinizde başlar sanıyorum, içinizi ferah tutun. Sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻