Cennetkokulumeleklerinannesi Arkadaşlar ense kalınlığı çıktı doktor fetal DNA yaptırabilirsin istersen dedi özelde yapılacağı için 3 tl civarı denildi.fetal DNA testi yaptıranlar sonuçlar nasıl çıktı ve kaç günde çıktı ve fiyatı ne kadar denildi sizlere
Nilya Cennetkokulumeleklerinannesi ablam hamileleğinde ikili taramada biraz risk çıkmıştı. Ultrasyonda normaldi herşey. Bu testi 2 yere yaptırmak zorunda kaldı. Yaklaşık 1buçuk-2 ay sürdü resmen. İlkinde kan sıvı olduğu için bakılamamış mı ne ikincisinde başka yere yaptırdılar. Sonuç kötü çıktı. O kadar moralleri bozulmuştu ki bebek doğsa bile yaşayamazmış. Amniyon sentez yapıldı sonjç temiz çıktı. Yani verdikleri bi ton para boşa gitti bir de bu süreçte çok yıprandılar. Kesin sonuç amniyon sentezde ama ben olsam yine de dna testini yaptırırdım. Çünkü amniyon sentez 16 haftadan önce olmuyor diye biliyorum.
Mayasey Cennetkokulumeleklerinannesi 2750 verdik. 10 günde çıktı yaklaşık. Sorun yoktu. Ama bizim 2li testimiz temiz 3lü testimiz sorunluydu
Cennetkokulumeleklerinannesi Nilya cnm doğrudur bu süreç çok kötü hele beklemek 5 yaşında kızım var ondada ense kalınlığı çıkmıştı 5 sene öncesi amniyosentez bile heryerde yapılmıyordu İzmir’e gittik ve çok yüksek fiyata yaptırdık sonuçlar 1 ay sonra çıktı ve temizdi ve o kızım ölse yada düşebilirdi inanırmısın 3 buçuk 4 yaşında kuran a geçti o yüzden çok riskli geliyor amniyosentez dedim doktora sonuç kötüde çıksa bebeğimi aldırmayacağım olsun yinede için rahat etsin dedi çok zor bu doktor larla uğraşmak 😪😪
zeykob Nilya ablanız doğum yaptı mı, bebeği sağlıklı mı? Benzer birşeyi ben de yaşadım, 2 kez DNA testi yaptırdım sonuç geçersiz çıktı kandaki dna oranı yetersizmiş. Amniyosentezi de yaptırmadım. Ultrasonda herşeyi normal. Doğumu bekliyorum şüphe ile..
Elwing6 Cennetkokulumeleklerinannesi benim 10.haftada 1.8 gördu persembe 2li testlerimiz var neredeyse 2ye yakin ama sonra cok okudum aslina bakarsaniz hep yaniltici sonuclar..arkadasima 2.5 denmis kana bakilmis risk gorulmemis sizin kana bakildi mi? 2si birlkte karsilastiriliyor ya..hatta boyle olsa bile cogu kisinin sapasaglam evlatlari..bir sey daha sormak istiyorum kizimda da cikto demissiniz babanizin kafa yapisi nasil ? Iriligi? Biraz genetik olabilir mi diye dusunuyorum bende ?
Cennetkokulumeleklerinannesi Elwing6 2 li kan testi yapmadı dedim bu kızımda da öyle demiştiniz dedim sonuç ortada oda vardı yanımda olsun dedi bir tane daha var kızım onun yüzü miyon o dediği kızım biraz iri yüzlü iri kafalı diğerine göre genetikte olabilir yani ama işte insanı şüpheye sokuyorlar
Elwing6 Cennetkokulumeleklerinannesi benim esim ve tarafi iri yapililar hatta kafa yapilari ense yapilarida oyle ben ona bagliyorum minyon bir cocuk beklemiyorum zaten .kan testi yapmadan emin olamazsiniz..uzulmeyin o yuzden kanda da risk cikmasi lazim 2li test ne zaman?
Cennetkokulumeleklerinannesi Elwing6 teşekkür ederim canım inş iyi çıkar pazartesi yaptıracağım 2 li testi ne zaman isteyecek bilmiyorum
Nilya zeykob hayır daha yapmadı. Nisan da olacak inşallah doğumu. Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız
Ece25 zeykob Merhaba şuanda aynı durumunu yaşıyorum 2 kere Nifty test yaptırdım fakat yeterli dna olmadığı için sonuçlandırılamadı. Çok araştırdım ama bu durumu yaşayan kimseye rastlayamadım. Üzerinden çok zaman geçmiş ama bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı gerçekten çok merak ediyorum.
Mcmc Cennetkokulumeleklerinannesi o civarlar verdim 10 iş günü içinde aldım sonucumu. detaylı da soru işareti şeyler çıksa da fetal dna yaptırdığım için sorun olmadı. Cinsiyetini de kesin bildiriyor. Hastalıklarını da. Kesinlikle yaptırmalısın.
Roselina Mcmc bu testi yaptıran arkadaşlar çıkan sonuç doğru mu çıktı bebeğiniz nasıl cevaplar mısınız bende sonuç bekliyorum 🙏