Crkbra 31 haftalık gebeyim bebek baş poziyonundaymıs bu haftalarda normal mi ? Doktorum bişey olmaz dedi ama ben sürekli alt tarafta baskı hissediyorum
gokcekizim_ Crkbra normal kuzucum 🥰 benim kızım 28.haftada aldı🥴 Allah nasip ederse vajinal gelmek isteyecek annesini yormadan 🌸
minnakhanimmm Crkbra 32 haftadan kontrolüm vardı banada öyle dedi doktor normal bu haftalarda dönüyor zaten
Zge12 Crkbra 29+4 de kontrole gittiğimde baş geliş pozisyonu almış dedi doktorum canım normal ilk kızımda 28 haftada falan almıştı ama 40 haftada doğum yaptım