zeyneppylz Kızlar bugun hastaneye acile gittim betam çok güzel yükselmiş 904 olmuş geç döllenme sanırım pazartrsi kese için gideceğim😇
Sedaakbaba zeyneppylz cok sevindim ☺️ ama belki kese hemen gozukmez ben 2 cocugumda adetim 1 gun gecikdi test yaptm ogrendm ama gittigimde gorememistik keseyi