Umutlu2272 Edaaalll mide yanmasına ılık süt ve sade soda iyi gelir. 34.haftama geldim hala var mide yanması. En sonunda doktordan yardım istedim rennie diye sanırım ismi ilaç verdi o biraz olsun rahatlatıyor beni
merved Edaaalll mide yanması için soğuk süt çok iyi geliyo eğer oda iyi gelmezse gaviscon içiyorum. Bel ağrısına bi çözüm bulmuş değilm krem fayda etmiyo çok kötü olunca parol içiyorum oda etkisi geçince yine başlıyo bikaç gündür kaburgam bile ağrır oldu 😒
aysenuraysenur bel ağrısına dus iyi geliyor bide kremle uvduruyorum eşime mide yanmasına da yoğurt maden suyu süt elma iyi geliyor bende çok çekiyorum onlardan