Seyma190623 Bebişimee 12 haftalıkken erkek dendi (ultrasonda 13tü)bugünnn 14+1 dim (ultrasonda 15+1) erkekkk dedi doktorum kesin bir şekilde 🩵
Mamiko_2020 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🥰10.haftalarda vs tahminde bulundu mu acaba.10 haftalığım yarın kontrole gidicem acaba bi ihtimal tahminde bulunur mu diyorum 😅