Bu benim 4. Hamileliğim ilki 16 haftalık kayıp 2. Si oğlum sağlıklı ama aşılama ve progestan vs destekli 3. 8 haftalık kayıp şimdi tekrar hamileyim ama korkularım bitmiyor nasıl baş edebilirim şu an 8 haftalık hamileyim midem bulanmayınca korkuyorum artık düşünmekten bişeye adapte olamıyorum söyle 3 ayı geçsek hayırlısıyla diyorum aranızda böyle olup çözebilen var mı bu durumunu