Talentedmom ay herkez ole diyo ya ama zaten 12 ve 13 haftalık ultrason çok kötü malesef ondan hatta 16 haftalık bile var elimde ama sanırsınız hayalet gibi bebek ultrason o kadar kötü 🥺🥺🥹🥹🥹 17 haftalık olduk hala cinsiyetini öğrenemedik 🤦♀️🤦♀️🤷♀️🤷♀️