Herkese merhaba 18+3 haftalık gebeyim. Bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Normal mi bu durum bilemiyorum. İlk kızımda hissediyordum. Bir kaç hafta önce hissediyordum aslında ama bu aralar hiç anlayamıyorum. Böyle olan var mı? Doktora gideceğim en kısa zamanda