Bebek252 canım yengem 30 yaşında hamile kaldı ikilide direkt doktor yengeme bebeğin down sendromlu dedi. Çok üzüldük yengem ben aldırmam ne olursa olsun benim bebeğim dedi o zaman hamile değildim ve bu bana çok saçma geliyodu doktor sana down sendromlu diyor ve sen ben aldırmam diyosun. Başkada test yaptırmadı yengem kuzenim doğdu şuan okula gidiyor hiçbir şeyi yok benden akıllı.
Bende 29 haftalık hamileyim şuan ikilim iyi çıktı 22.haftamda ayrıntılı ultrasona girdim doktor bana bebeğin burnu küçük dedi. Halbuki ikili testimde sorun çıkmamıştı ayrıntılıya başka hastaneye gitmiştim tabi bende çok yıkıldım başka da test yaptırmadım. Şimdi burda okuyorum o ladar çok kişi varki bu durumları yaşayanlar. Bu yapılan testler bir ihtimal. Ultrason ölçümü doktorun mouseu tutup çekmesiyle oluyor azıcık eli kaysa ya da bebek hareket etse istemediğin şeyler çıkabiliyor.
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama ikilide yaş önemli bir kriter senin ultrason ölçümlerin temiz çıktıysa bence yaşla ilgili çıkmıştır.