Mucize0 Kızlar kasıklarım da belimde ağrı var masa başı çalışıyorum çok oturmaktan mi bilmiyorum başına gelen varmı bu haftalarda ağrısı olan
senoriiitaa Mucize0 ben 9 haftalık hamileyim ve çoğunlukla oturarak çalışıyorum bende de ara ara bel ve kasık ağrısı oluyor hatta bazen kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor ve geçiyor ilk trimesterda olur diyorlar ama doktoruna söyle istersen yine de
Mucize0 senoriiitaa Yani daha önce söyledim doktorum olur öyle şeyler kanama lekelenme yoksa sorun yok diyor ama benim içim rahatlamıyor ağrı oldukça
senoriiitaa Mucize0 doktoruna güven ama için rahat etmiyorsa başka bir doktora daha sor istersen ama o da aynı şeyleri söyleyecektir
Ley99 Mucize0 sıkıntı yapmayın ben de 13 haftalık hamileyim benim de ağrı var ksdıklarım da bir ara geçmişti şimdi tekrar başladı bir gün iyiyim bir gün kötüyüm yani belli olmuyor