Allah yardımcımız olsun bayanlar ben 4 5 aylıkken hissetmiyodum bile hamile olduğumu çok rahat geciyodu ama şimdi 33 haftamiza giricez olucem her yerime batıyor sanki çocuk😚bundan başka 2 tane daha çocuğum var hepsi yaza geldi hiç kışın hamilelik nasıl bilmiyorum😁bir daha hamile kalırsam kısa ayarliycam 🤗