Asortikhanim Kızlar selam 💕 Haftamdayım ikinci gebeliğim biraz evvel karnımda çok değişik bir ağrı hissettim biraz sonrasında nefes almam çok kolaylaştı aynadan baktım karnım düşmüş gibi duruyor göğsümün orasına 4 parmağım tam rahatlıkla giriyor 😅 Ne zaman gelir dersiniz 35 biraz erken ha ve aşırı rahat hissediyorum çok hafifledim nefesimi o kadar rahat alıyorum ki allahım şükür 😂
Deleted33000 Asortikhanim benimde o haftalarda düşmeye başladı karnım en son doguracagim zaman sandalyeye oturduğunda bacaklarimin arasindaydi göbeğim o derece düşmüştü 39+6 da doğurdum
Asortikhanim Haftadan beri sık sık yalancı sancılar yaşıyorum bayadır köydeydik yeni geldik doktorumada uzun zamandır gidemedim eşim full çalışıyor 😕
Deleted33000 Asortikhanim benimde üçüncüydü aşkım daha çabuk olur diyorlardı gerçi doğumum hızlı ve biraz zor oldu orası ayrı tabi belli de olmaz bak yinede tetikte ol bacım sen
Asortikhanim Deleted33000 bebişlerin keyfine bağlı analar çeker 🫠 ben çantamı bile hazırlamadım çok erken diyerekten 😅
Deleted33000 Asortikhanim kız ne oturuyon koş hemen hazırla bu iş hiç belli olmaz bı bakarsın bebiş sıcağa dayanamadi doğmak istedi ne yapcan ozaman ben 30 haftada herşeyi hazırlamıştım
Deleted33000 Asortikhanim daha erken kız doğmasın şimdi bana 37 haftada bile dogurtmadilar anne karnında bir gün bile önemli diye
Deleted33000 Asortikhanim yapcak bişey yok bacım azcik sık dişini günlük ılık duş al bebiş biraz daha durdun içerde çıkınca sana da bebeğe de zor olmasın annesi bebeğin için dayan emin ol çok müthiş bişey çıkacak bal gibi bişey