Nazlicann1993 Haftada erkeğe benzetti 14. Haftada erkek dedi bugün Ftal dna testinde kesinleşti😌 bir kızım vardı. Öncelikle sağlık diledim hep hepimiz sağlıcakla elimize alalım inşallah ❤️
Asklim Nazlicann1993 hayırlı olsun canım benimde gönlümden erkek geçiyordu nasip değilmiş 1 kızım vardı 2. Kızım olacakmış sağlıkla gelsin inşallah
Nazlicann1993 Asklim teşekkür ederim ben kız olsaydı da çok mutlu olurdum hep sağlık diledim sağ Salim elinize alırsınız inşallah 🙏
Asklim Dou bende her şey erkek belirtisi burda herkes erkek ddi 15 haftada kesin kız olduğunu anladık ekşi aşerdim kusma yoktu kızıma göre tüm belirtiler tam tersiydi erkek diye düşünüyordum kızım olacakmış hayırlısı ile