Gullu1094 denizceylann malesef canım değer çok düşük 5 in üstü olsa ozmn hamilelik oluyor 0.4 çıksa bile hamilelik sayilmiyor 0.6 çıkarsa ozmn hamilelik sayılabilir
Gizemce1- Gullu1094 0.6 da hamilelik sayılmaz ki 0.6 1in altı sonuçta . 6 olursa hamilelik sayılır 0.6 değil
Beys42 Gullu1094 hayır yanlışınız var. 0 virgüllü değeler 1 in altında kabul edilir. 5 ve üstü olması lazım. 5.3 gibi ve üstü. Ben ilk öğrendiğimde 4700 dü.
Gullu1094 Beys42 işte dediğim gibi 5 in üstünde olurs 6 olsa bile hamilelik sayılıyor yani bende 13 de öğrendim hamileligimi
Beys42 Gullu1094 siz 0.5 olmuyor 0.6 hamilesin dediniz ya bende ona itafen söyledim 0 virgüllü değer değil de direk 6 olursa hamilesiniz diye.
Gullu1094 Beys42 işte 5 in üstü hamile oluyor 0 olsa bile yani oluyor benim arkadaşım 06 çıkmıştı hamilelik var demiş doktr o yuzdn 5 in üstü stn hmilekik syiliyor genelde hep hamile olmayanın 2 çıkar veya 0 çıkar 5 in altında çıkar yani