Kızlar merhaba 32+2 yim daha once de bununla ilgili post açmıştım ama bu son günlerde daha da yoğunlaştı akıntım önceden geldiğini çok hissetmezdim şimdi ara ara birşey geldigini hissediyorum gidip baktığımda ise bembeyaz süt gibi bir akıntı görüyorum yani tam su gibi de değil biraz kıvamlı ama bembeyaz ve çok yoğunlaştı üstelik geldiğinde hissediyorum normal midir sizde yaşıyor musunuz ?