Letu da 3. Ayım. Bu kez takviye kullandık eşimle. 2 yumurtam oldu 20 mm. Önceki aylarda da 3 tane oluyordu.. gebe kalamadım. Bunay doktoru değiştim letuyu kullandım yumurtam büyğnce bana 2 tane pregnyl çatlatma iğnesi yazdı. Vurdum. İlkkez 2 tane vurulduğunu gördüm. ? Yapan var mı faydalı oluyor mu ?