Ayseguls_baby mrvsyh normal canım ben de 8. Haftada 2-3 gün kusmuştum kesilmişti bidaha 12. Haftada başlamıştı
mrvsyh Doktoruma söyled Ayseguls_baby Doktoruma söyledim bi gel bakalım bebeğe kalbine rahatlayalım dedi normalde kontrolüm 1 hafta sonra öyle diyince korktum