Kızlar 24 haftalık hamileyim bu gün dopler oldum bebeği gördüm,ama burnu falan çok kötü görünüyordu. Eğriydi(( Esas sağlıklı olsun ama içime bir huzursuzluk doldu doğunca öylemi olducak acaba? Fotoğrafı sizlere nasıl göstere bilirim yardım edermisiniz