Nevagibi Yarın silikleşme ihtimaline karşı değerlendirin bence bir tık daha koyu olabilir gibi ama kiminin yumurtlaması böylede olabiliyormuş
Nevagibi Betulceeblog yok canım stres yapma geç olmaz şu an pik olduğunu sayarsak çatlamak üzeredir en kötü ki onuda değerlendirmeniz gerekir zaten
Nevagibi Betulceeblog idrarın seyrelmişte olabilir çatlamış da olabilir yarın sabah tekrarlarsın yine
mm_m954 Betulceeblog stres yapma yeter canm ben bı ara stres yaptım olmadı 9ay boyunca tam bıraktım banane dedim giderim kurumdan bebek alırım demiştim hamile olduğumu öğrenmiştim
Betulceeblog mm_m954 Elimde değil 2 yıldır bekliyorum 3 kimyasalım var artık çok bunaldım olsun istiyorum Allah’ın izniyle
mm_m954 Betulceeblog anlıyorum canm ama bazen olmyior ya bende 3 istiyordum hiç bı sorunun Yok ama hamile kalmadım ovulasyon kullandım olmadi oyile yaptım olmadi şuan istemiyorum artık ya eşim de bişeler yoluna gitmiyor sanki çok iyi biri ama önün bazi şeyiler yakladim
Betulceeblog mm_m954 Yaa Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını eylesin doğru zamanı vardır elbet umarım çok mutlu olursunuz sizde
Nevagibi Betulceeblog çatlamamış henüz elinizde test fazlaca varsa aynı gün 2 kere de yapabilirsiniz akşama doğru da çatlama olabilir
vilanelle Betulceeblog inşallah bu ay tutar ama olur da gebelik olmazsa gelecek ay innovita test al lütfen :) bu kasetlerle hiçbi şey anlaşılmıyo