Gulfemesat Merhaba sorum şu bu ikinci gebeliğim ilk kızımda böyle olmadı şuan 37. Haftaya girdim ve o kadar çok hareket ediyorki bazen karnımdan fırlıcak gibi duruyor benım gibi hisseden var mı 🙃☺️
Karanfill Gulfemesat doğum anına kadar o kadar hareketliydi ki 2. Bebeğim doktorlar bile hep böyle mi diye soruyodu 🥴
Sila41_ Gulfemesat bende hareketli sanıyordum meğerse sancıymış öyle dediler ayağını kolunu çıkarmaya çalışıyor gibi karnımı dışa doğru ittiriyordu vücudunu da bende diyorum geriniyor dönüyor falan meğerse sancıymış🤣🫶🏻
Sila41_ iknrkc o zaman hareket de olabilir belki yada aşağı itiyordur kendini bilemedim ki tam bende benim 65lerdeydi ama açılmam yok diye eve yolladı doktor